söndag 14 juni 2009

Jättebra gjort av Denny och K-Å!!!

Tittade på TV4:as morgonprogram i morse. Hoppas att det var fler som gjorde det och såg det filmade reportaget med Denny och efterföljande soff-intervju med K-Å Bjurkvist. Så fantastiskt och så modigt, hoppas dom med detta kan ge hopp och styrka till de pojkar som råkar illa ut.

Se den filmade intervjun med Denny här.

Se soff-intervjun med K-Å här.

TV4 ordnade sedan en chatt där tittare hade möjlighet att ställa frågor till K-Å och Amanda Kullenberg från busta och responsen vart att fler vågade fråga.

All heder!

2 kommentarer:

Leva med minnen sa...

Tack snälla du och för din varma kommentar.
Jag har haft fullt upp och det är otroliga reaktioner, ett par timmar efter 4-an startade jag min lap jösses!
över 80 mail ojoj och jag blir tillfråga att föreläsa, det blir det och på 2 platser blir Denny med. T o m Norrtäljeanstalte ja käre tid ;-)

Ha en riktigt go midsommar..

Ulrika sa...

Vad glad jag blir att det fick sån respons. Superglad!
Du ser, även vi "små" människor kan bidra till att göra "stora" saker.
Holler koll på vad som komma skall :)

Ha en underbar midsommar nu!