söndag 10 maj 2009

Tänk att man fått en BloggAward...


...lilla jag *ler fånigt och skruvar runt i soffan*. Motherwitch, en av mina favoritbloggare har gett mig en BloggAward *lalalaa*.

Jag brukar ju alltid tjata om min okunskap om bloggvärlden, så jag tänkte tjata lite mer :). Jag vart så glad när jag såg kommentaren om att jag hade en BloggAward (hur många ggr kan jag skriva det innan det uppfattas som skrytigt..) att hämta. Jag vart supraglad, har ju sett sånt hända andra men inte mig... men vad gör man...hämta?! Gör man något speciellt... Har inte förstått hur riktigt... *Funderar* tassar väl dit och kikar in och kollar först... så man kan verka lite världsvan sen...men jag mååste tassa försiktigt! Föriiiktigt så jag inte råkar halka på den därninga "anmäla"-knappen igen....jag å mina klumpiga stora fötter... förstår inte varför den ligger brevi tummen...*drar en förtjust suck*. Åh, vilket fint sällskap jag har hamnat i där inne hos Motherwitch, gå in och titta du med. Så får du se hur det funkar också, det här med BloggAward (Yesss, lyckades klämma in det en gång till!!).

Så har jag hittat lite nya bloggar att följa...

Jag vart så klart jätteglad över dina fina ord! Och nu ska jag fundera vilka 5 jag ska ge vidare till...

*lägger min Award under kudden*

Dröm sött alla :)



6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värd den.
Liksom Grodan.
Man får faktiskt lov att bli så glad :-)
Grattis.

Kram/Pluppis

Ulrika sa...

Grattis själv Pluppis :) Jätteglad att jag hamnade i så fint sällskap!!!
Kramar

Grodan sa...

Grattis
Hehe, visst är det gott att vara en bland de underbara personerna :-)

Klurar på vem jag skicka vidare till

Kram

Ulrika sa...

Jepp, kommer nog att bli sådär ooodrägligt mallig nu :)
Nä, det värmde gott.
Kramis

Anonym sa...

KLart du är värd den. Grodan också. Ni kan aldrig ana hur tacksam jag är för att jag hittat er. Eller om det ni som hittade mig...äh..vi hittade varandra.

Härliga tjejer. Hoppas vi får ses någon dag. Ni är fantastiska båda två och det är verkligen en lycka att ha bloggvänner som både är kloka och roliga.
varm kram "motherwitchQ

Ulrika sa...

Motherwitch, visst är det härligt... Vi krockade nog in i varandra. Tack vännen
Kramar