söndag 3 maj 2009

Petar man någon på brösten "på skoj"...?

Sticker man någon med nålar "på skoj"...? Drar man ner toppen på någon "på skoj"...? Ja du, det här är vad en butikschef i Malmö "roat" sig med och utsatt sina tre anställda för. Det låter väl moget och begåvat av en chef, vad fan händer med en del när dom blir chefer? Tror dom att dom får rätt att göra vad som helst? Men det klart - det var ju bara "på skoj".
Jag skojar med minna VÄNNER och med min FAMILJ, men inte tusan skulle jag uppskatta den här typen av skämt.
Hands off!

3 kommentarer:

Babbelfia sa...

Nej, det gör man verkligen inte! (svar på rubriken alltså)
Rak höger hade det blivit från mig.

Grodan sa...

Samma svar som Babbelfia, men jag använder vänstern istället.

Det är allt för vanligt att chefer "tar för sig" det gäller också kvinnliga chefer, när jag jobbade inom hemtjänsten så var vår kvinnliga chef lite väck i tankarna vad det gäller att inte tafsa, de stackars killarna som sommarjobbade fick ta del av hennes närmanden.

Kramis

Ulrika sa...

Jag håller med er båda. En rak höger följt av en vänster...

Nä, det finns riktiga rikspuckon till chefer OCH inte att förglömma så finns det så klart massor med bra chefer...
Kram