onsdag 27 maj 2009

Fadd smak i munnen

Just nu har jag en väldigt fadd smak i munnen. Det beror inte på vad jag har ätit utan snarare på vad som HAR HÄNT och fortfarande HÄNDER här kring på en del bloggar. Förbannad är jag så ända in i sk*ithuset, besviken lika så. Det är så fegt och fult att man häpnar...

Så - därav har jag inte haft någon större lust att skriva. För det finns ingen tandkräm, inget munvatten som kan ta bort smaken.

Helst av allt skulle jag vilja skriva om vad dom håller på med men är rädd för att det är som att skrika in i ett svart hål...

Ja, ja. Skriver väl kanske i morgon...eller något...

Om framför allt Marina eller MW läser detta: Ni har inte gjort NÅGOT för att förtjäna detta...vid närmre eftertanke är det nog ingen som förtjänar detta...

*ser mig omkring* usch....kanske ska byta tebax till den gamla layouten...eller ngn annan färg...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig i att Marina och MW inte förtjänar vad de fått.
De är rakryggade i sitt ställningstagande FÖR barnen i vårt samhälle.
TACK till er båda, låt ert engagemang inte mattas ut!

TantAsta

Ulrika sa...

TantAsta, Jag hoppas verkligen att dom inte låter sitt engagemang tystas. Dom behövs!!
Kram