måndag 20 april 2009

En del har problem att kommentera...

Det har kommit till min kännedom att en del har haft problem att kommentera på min blogg :( . "Kommentaren väntar på granskning" men jag själv får den aldrig... Jag har också upptäckt att en del kommentarer jag lämnat till andra inte verkar komma fram :((. Jag har varit städad och snäll i mina kommentarer - som vanligt ;) - så dom borde inte ha blivit avvisade.
Har försökt att leta rätt på orsak hos blogger men vet inte riktigt om jag hittat svaret ännu *förvirrad*.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ulrika,
detta är en testing. Jag la in en kommentar för några dagar sedan under EUs arbete, men den kom aldrig fram. Blogger krånglar ibland rejält, likadant är det på AB när man skriver kommentarer.

Om jag orkar kan jag gå in och kika sen om jag hittar någon fel.

Kram från "froggy"

Ulrika sa...

Rackarns! Jag som trodde att jag hade blivit HELT ointressant eller kom med "old news" :((

Gulle dej froggy
Kramar

Anna Witt Leivo sa...

Ulrika, jag har alltid accepterat dina kommentarer.. men ibland så dyker det inte upp något.. pga strul.. min man kommenterar ibland upp till tre gånger innan jag ser att han kommenterat..

Det är klart att du varit snäll i dina kommentarer..

kram Q.

Ulrika sa...

Misstänkte det tjejen :) Det verkar vara lite strul överallt. På flera AB bloggar har mina kommentarer inte kommit fram... Och en del kommentatorer har inte kommit fram till mig... Å här sitter jag å hajjar ingenting...*kliar huvvet*
Kram