fredag 31 juli 2009

Watch your mouth "witches", "trolls" and others...

Image and video hosting by TinyPic Roliga bilden är hämtad hos Vicke


Jag har bloggdetektiver som kör lite åsiktsregistrering här på denna anspråkslösa lilla blogg. Kanske kan boosta besöksstatistiken lite ;) Bäst att jag inte retar upp dom genom att visa mina fula fötter igen...

Undrar om det är samma människor som står och gapar sig hesa över "staten" och "kapitalets" överförmynderi på Internet? "Värna den personliga integriteten!" "Vi ska få tycka vad vi vill, göra vad vi vill - utan att bli utsatta för åsiktsregistrering, repressalier eller annat intrång i vår rätt att uttrycka oss..."

...näe - det kan det väl ändå inte vara!

4 kommentarer:

Marina sa...

Inte kan det vara dem inte... eller?

Jag har sett hur vissa återkommande kommentatörer enbart ger sig på "oliktänkande". De har inte några vettiga egna tankar kring det ämne som Ingrid tar upp eller andra kommentatörers åsikt.
Jag känner att det inte ens är någon idé att försöka föra en dialog med dem.
Försökte häromdagen men det resulterade bara i att jag tydligen inte var "den ursprungliga Marina Engan"...
Hmmm.... vem är jag då? :-)

*sitter och beundrar mina fötter och undrar vem de tillhör*

Ulrika sa...

Marina, nej - det är ingen idé.
Vet inte vem som skruvar upp dom i ryggen...

Vicke sa...

Tack för dina rader, det kommer att dyka upp nya bilder i min blogg

Ulrika sa...

Vicke, Det ser jag fram emot!
Tack
Ulrika