onsdag 22 juli 2009

Ingen vill se sina trosor försvinna upp i ett träd...

Mitt i allt elände måste man få skratta ibland. Det som kittlade mina skrattmuskler denna gång var att läsa om några förslagna parkligister i Merseyside som har gjort ett "konstnummer" av att bända upp besökares takboxar för att sedan förlusta sig med dess innehåll.

Kommer osökt att tänka på uttrycket "sticky fingers", detta kanske leder vissa vidare till Rolling Stones album med samma namn där låttitlarna "Can't You Hear Me Knocking" eller "You Gotta Move" kanske kan vara passande fraser till dessa små illbattingar.

För de som vill se varningsvideon så finns den här

Släkten är värst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*håller ett stenhårt grepp om trosorna*

Håller mig långt ifrån parkligister sedan jag blev biten av en zebra-ligist... Ajajajaj...

Kan det vara deras hämnd mot oss...?
Kan inte säga annat än att jag förstår dem i så fall.

Kram!

Ulrika sa...

Jepp, vi håller i trosorna :) Tror dom vill få oss att se löjliga ut - och det lyckas dom med... :)
Kramis
Ulrika